Lidt billeder indefra Den Blå Planet🥰

Så er vi HELT klar til turen til Den Blå Planet🤩🥳Der er tanket op med sandwich, vand, sodavand, frugt fra Netto køgevej og så har altid flinke Max fra #superbrugsenringsted doneret slikposer til ALLE deltagerne🥰Vi har fået vores sædvanlig flinke chauffør fra #Edelskovbus og vi ved at vi er i sikre hænder på turen derind😎Og bussen er fyldt med 15 forventningsfulde børnefamilier🥰

Så kom sommeren til DK, med masser af☀️Og det betyder, at vi begynder på sommerture for de udsatte børnefamilier🤩 Det vil give børnefamilierne et tiltrængt pusterum i en hverdag der til tider kan være udfordrende🥳Lige som sidste år donerer @Nettokøgevej frugt til alle turene <3Tak for Jer😇Vi har i dag afhentet æbler, pærer og bananer til turen😎I dag stod søde Bettina for uddelingen💥

Teen fødselsdag🥳Vi har siden foreningens opstart tilbudt børnefamilier "den rullende kagemand", hvor man kan søge om at få det man skal bruge, for at ens barn kan afholde fødselsdag i den institution/skole de går i🥰Den rullende kagemand er for børn op til 13 år, og flere forældre har efterspurgt om vi også kan støtte op om teenagernes fødselsdag🤩Som en af de enlige mødre har fortalt: "Jo ældre børnene bliver, jo dyrere bliver alting også, men desværre bliver tilskuddene mindre, og det bliver sværere, at få enderne til at mødes. Og jeg vil jo rigtig gerne give børnene en GOD oplevelse når de har fødselsdag❤️"Derfor har vi besluttet, at man fremover kan søge om "den rullende pizza"😏Du kan enten downloade ansøgningsskemaet fra vores hjemmeside, som du finder her:xn--mdrehjlpenlokalforeningringsted-pxc20d.dk/aktiviteter/ansogningskemaer/Eller afhente det i butikken i Tinggade😋Derefter udfylder du skemaet, tager et billede og sender til vores email adresse.

• Aktiviteter