Lidt billeder indefra Den Blå Planet🥰

Så er vi HELT klar til turen til Den Blå Planet🤩🥳Der er tanket op med sandwich, vand, sodavand, frugt fra Netto køgevej og så har altid flinke Max fra #superbrugsenringsted doneret slikposer til ALLE deltagerne🥰Vi har fået vores sædvanlig flinke chauffør fra #Edelskovbus og vi ved at vi er i sikre hænder på turen derind😎Og bussen er fyldt med 15 forventningsfulde børnefamilier🥰

Så kom sommeren til DK, med masser af☀️Og det betyder, at vi begynder på sommerture for de udsatte børnefamilier🤩 Det vil give børnefamilierne et tiltrængt pusterum i en hverdag der til tider kan være udfordrende🥳Lige som sidste år donerer @Nettokøgevej frugt til alle turene <3Tak for Jer😇Vi har i dag afhentet æbler, pærer og bananer til turen😎I dag stod søde Bettina for uddelingen💥

Teen fødselsdag🥳Vi har siden foreningens opstart tilbudt børnefamilier "den rullende kagemand", hvor man kan søge om at få det man skal bruge, for at ens barn kan afholde fødselsdag i den institution/skole de går i🥰Den rullende kagemand er for børn op til 13 år, og flere forældre har efterspurgt om vi også kan støtte op om teenagernes fødselsdag🤩Som en af de enlige mødre har fortalt: "Jo ældre børnene bliver, jo dyrere bliver alting også, men desværre bliver tilskuddene mindre, og det bliver sværere, at få enderne til at mødes. Og jeg vil jo rigtig gerne give børnene en GOD oplevelse når de har fødselsdag❤️"Derfor har vi besluttet, at man fremover kan søge om "den rullende pizza"😏Du kan enten downloade ansøgningsskemaet fra vores hjemmeside, som du finder her:xn--mdrehjlpenlokalforeningringsted-pxc20d.dk/aktiviteter/ansogningskemaer/Eller afhente det i butikken i Tinggade😋Derefter udfylder du skemaet, tager et billede og sender til vores email adresse.

• Frivillig

Vi søger frivillige der vil:

– hjælpe børnefamilier med at få nye venner og gode oplevelser sammen i naturen

– gøre en forskel i Ringsted & Sorø

– være en del af et givende fællesskab

I Natur & Familie inviterer vi børnefamilier ud i naturen – og vi har brug for din hjælp! Som frivillig er du med til at planlægge og gennemføre aktiviteterne.

Vi bruger skov, park, mark, luft og vand i og omkring Ringsted & Sorø, og arrangerer alt fra krible-krableture, drageflyvning og skattejagt, til snobrød over bål og vandløbssafari.

Har du lyst til at være i naturen og gøre noget for andre, så hører vi meget gerne fra dig. Vi glæder os til at møde dig!

Du kan ringe på tlf. nr. 42 92 71 19 eller sende en mail til ringsted.lf@moedrehjaelpen.dk