Mødrehjælpen Ringsted Lokalforenings coverbillede

Velkommen tilbage!🤩 Vi har SAVNET Jer!!!!!🥳Bemærk de ændrede åbningstider❗Mandag-fredag: kl. 11-15Lørdag: kl. 10-13HUSK at vi stadigvæk holder afstand!For at passe på de frivillige, har vi lavet den begrænsning, at der KUN kan være 2 kunder i butikken ad gangen. Det er inklusiv medbragte børn, dog ikke hvis de opholder sig i klap- eller barnevogn.Pga. covid19 situationen vil vi IKKE have åbningstilbud eller fejre butikkens 2 års fødselsdag endnu. Begge tiltag udskydes til vi er HELT sikre på, at vi kan fejre det UDEN at bidrage til udbredelsen af covid19. Det håber vi at I har forståelse for🥰

2 weeks ago

Click & collectMan vælger det man vil købe fra billederne. Sender en sms til 42927118: hvor man skriver nr. på vare man vil købe. Herefter afventer man via sms tilbagemelding om den valgte vare er reserveret: samt oplysninger omkring betaling og afhentning.OBS spørgsmål til varen på billederne eller hvis man efterlyser noget der IKKE er på billederne, skal ske på sms 42927118. TAKClick & collect

• Frivillig

Vi søger frivillige der vil:

– hjælpe børnefamilier med at få nye venner og gode oplevelser sammen i naturen

– gøre en forskel i Ringsted & Sorø

– være en del af et givende fællesskab

I Natur & Familie inviterer vi børnefamilier ud i naturen – og vi har brug for din hjælp! Som frivillig er du med til at planlægge og gennemføre aktiviteterne.

Vi bruger skov, park, mark, luft og vand i og omkring Ringsted & Sorø, og arrangerer alt fra krible-krableture, drageflyvning og skattejagt, til snobrød over bål og vandløbssafari.

Har du lyst til at være i naturen og gøre noget for andre, så hører vi meget gerne fra dig. Vi glæder os til at møde dig!

Du kan ringe på tlf. nr. 42 92 71 19 eller sende en mail til ringsted.lf@moedrehjaelpen.dk