🤩Du kender helt sikkert en der gør en forskel for andre🤩Det kan være spejderlederen, fodboldtræneren, amatør teater instruktøren, Røde Kors’s nørklere, RUF’s bestyrelse, osv. En der altid lige giver en ekstra hånd med eller kommer med de gode initiativer i foreningen, som udvikler og forbedrer til glæde for medlemmerne 🎭🤾🏂🏊Kort sagt de ildsjæle der er med til at gøre hverdagen lidt bedre, til glæde og gavn for os alle 🥰Ringsted kommune vil gerne belønne det frivillige engagement og DU kan indstille dem du mener fortjener at blive anderkendt i 4 forskellige kategorier:ForeningslederprisenFrivilligprisenHandicapprisenIntegrationsprisenFristen for at indstille kandidater til de fire priser er 1. novemberFor at indstille en eller flere personer til skal man gå ind på kommunens hjemmeside, hvor du kan læse hvordan du indstiller kandidater via indstillingsskemaerne:ringsted.dk/kommunen/dialog-indflydelse/kommunens-priser-frivillig-indsats

1 day ago

Buddy legetøj har været så søde at forære butikken nogle helt nye gravemaskiner hvor kasserne er gået i stykker. Mødrehjælpen siger tusinde tak. Og har sat disse til salg i butikken

1 day ago

Masser af ting til baby start gaver. Baby shower fra 95 kr.

‼️‼️OPRÅB‼️‼️Vi mangler frivillige i foreningen i en sådan grad, at hvis vi ikke får tilført nye frivillige, så kan vi ikke opretholde de aktiviteter vi har😔Vi håber derfor, at der sidder nogle friske personer derude som kunne tænke sig, at blive frivillig hos os🥰Hvis man vil være frivillig kan man enten henvende sig i butikken, sende sms/ringe til tlf. nr. 42 92 71 19 eller skrive en mail til RINGSTED.LF@MOEDREHJAELPEN.DK

Endnu en fantastisk #generationscafe hos #cafeingeborg, der stod i fællesskabets og hyggens tegn🥰Deltagerne er efterhånden blevet meget ferme til at lave mad sammen, samtidig med at der bliver tid til snak og leg⚽️🤸Det blev til hjemmelavet hotdog brød, ketchup og remoulade, med kyllinge og frankfurt pølser i😎Og tænk at vejret i midten af september stadigvæk er til at vi kan sidde udenfor og hygge🙃

• Frivillig

Vi søger frivillige der vil:

– hjælpe børnefamilier med at få nye venner og gode oplevelser sammen i naturen

– gøre en forskel i Ringsted & Sorø

– være en del af et givende fællesskab

I Natur & Familie inviterer vi børnefamilier ud i naturen – og vi har brug for din hjælp! Som frivillig er du med til at planlægge og gennemføre aktiviteterne.

Vi bruger skov, park, mark, luft og vand i og omkring Ringsted & Sorø, og arrangerer alt fra krible-krableture, drageflyvning og skattejagt, til snobrød over bål og vandløbssafari.

Har du lyst til at være i naturen og gøre noget for andre, så hører vi meget gerne fra dig. Vi glæder os til at møde dig!

Du kan ringe på tlf. nr. 42 92 71 19 eller sende en mail til ringsted.lf@moedrehjaelpen.dk