6 hours ago

Mødrehjælpen Ringsted Lokalforening

Så kom de to Ønsketræer op i henholdsvis Ringsted Bog & Idé og i Svegaard Bog og Idé.
    Træet i Ringsted er venligst doneret af Søren Paludan fra Kærhave skov. Træet i Sorø er doneret af De blå spejdere – Karl af Riise i Sorø, og foden er lavet af Elefanthuset.
    Mere end 100 ønsker hænger nu på de to træer, klart til at blive opfyldt.

Vi takker for donationerne og for det uundværlige samarbejde med Rinsted Bog & Idé og Svegaard Bog & Idé.

På mandag kommer der et fint juletræ i butikken som også er doneret af Søren og frisk fældet i Kærhave Skov.

#ønsketræet #mødrehjælpen #bogideRingsted #bogideSveggard #kærhaveskov #sorøspejderne #deblåspejdere #karlafRiise #jul #glæde #ønsker #mødrehjælpenringsted

HUSK at det er i dag BLACK DAYS starter i butikken🥳

Alle 3 dage kan man deltage i vores konkurrence, hvor vi udlodder 6 pakkekalendere! Der er 2 til dreng, 2 til pige og 2 til baby🤩

For at deltage i konkurrencen, skal du lægge din købsbon med navn og tlf. nr. bagpå i æsken, samt angiver om det er til dreng, pige eller baby🥰

Alle købsboner kan deltage i konkurrencen, uanset beløb der er købt for🤩

Vinderne trækkes lørdag kl. 12, og vinderne kontaktes på telefon så der kan aftales afhentning af præmierne🥰

Der er 50% tilbud på udvalgt kategorier alle 3 dage, se skiltning i butikken🇩🇰

Mødrehjælpen Ringsted Lokalforening

Combivogn fra Coletto. Barnevogn, klapvogn, pusletaske Kr. 1200,-

Tak for kaffe🤩

Det er overskriften på den dejlige mail vi modtog fra hovedkontoret, med den fantastiske besked, at @merrildkaffe vil give alle frivillige i @Mødrehjælpen kaffe, fordi de bruger en del af deres fritid i lokalforeningen.

Alle modtager 2 kasser kaffe á 16 poser af rød Merrild formalet kaffe. Dvs. 2.500 kopper kaffe per lokalforening eller fondsbutik🥳

Vi siger TUSIND TAK til Merrild dels for kaffen, dels for Jeres påskønnelse af det store arbejde alle de frivillige udfører hver evig eneste dag, for at gøre en forskel for de mest sårbare og udsatte familier i Danmark🥰

• Ønsketræet 2020

Hvad er Ønsketræet?

I familier med en anstrengt hverdag kan det være svært at få råd til julegaver til børnene. Familier med børn i alderen 0 – 18 år kan, via vores aktivitet ”Ønsketræet”, få hjælp til julegaver til en værdi af op til 300 kr. per gave. Man skal være bosiddende i Ringsted eller Sorø kommune for at kunne ansøge.

Fristen for at ansøge er 29/11-20!

Ansøgningsskemaet kan enten downloades her fra hjemmesiden eller afhentes i vores butik: Tinggade 3, 4100 Ringsted. Vær opmærksom på at du downloader det ansøgningsskema for den kommune du bor i, da informationerne i forhold til afhentning m. m. er forskelligt for de to kommuner.

På ansøgningsskemaet skriver du barnets alder, køn og det konkrete ønske, f.eks.: 8 år, pige, LEGO Friends nr. xxxx (vær meget gerne konkret i forhold til model, størrelse osv.). Informationer på ansøgningsskemaet skal udfyldes tydeligt, så de ikke kan misforstås og så vi har mulighed for, at komme i kontakt med dig ved behov. Når du har udfyldt hele ansøgningsskemaet, kan du enten skanne det ind og sende til vores mail eller afleveres i en lukket kuvert i vores butik: Tinggade 3, 4100 Ringsted.

Når ansøgningsskemaet er modtaget indenfor tidsfristen, vurderer vi ansøgningen og du får senest d. 14/12 – 20, hvor vi vil kontakte dig telefonisk, om dine børns ønsker kommer på Ønsketræet, samt hvor og hvornår du kan afhente gaverne.

Ønsket skrives på et gavehjerte, der hænges på Ønsketræet, i enten Ringsted eller Sorø, hvor de der har et økonomisk overskud, tager et gavehjerte, indkøber gaven og afleverer den det rette sted.

Hvis du i ansøgningsskemaet sætter kryds ved ”Ønsker du at få tilsendt information om andre aktivitetstilbud i Ringsted lokalforening”, gemmer vi dine kontaktinformationer i 12 måneder og vil i den periode sende dig mails om andre tilbud og aktiviteter. Du kan til enhver tid bede om at blive slettet fra listen.

Du kan også følge vores facebookside, så har du adgang til de sidste nyheder om aktiviteter i lokalforeningen.