Mødrehjælpen Ringsted Lokalforenings coverbillede

Velkommen tilbage!🤩 Vi har SAVNET Jer!!!!!🥳Bemærk de ændrede åbningstider❗Mandag-fredag: kl. 11-15Lørdag: kl. 10-13HUSK at vi stadigvæk holder afstand!For at passe på de frivillige, har vi lavet den begrænsning, at der KUN kan være 2 kunder i butikken ad gangen. Det er inklusiv medbragte børn, dog ikke hvis de opholder sig i klap- eller barnevogn.Pga. covid19 situationen vil vi IKKE have åbningstilbud eller fejre butikkens 2 års fødselsdag endnu. Begge tiltag udskydes til vi er HELT sikre på, at vi kan fejre det UDEN at bidrage til udbredelsen af covid19. Det håber vi at I har forståelse for🥰

2 weeks ago

Click & collectMan vælger det man vil købe fra billederne. Sender en sms til 42927118: hvor man skriver nr. på vare man vil købe. Herefter afventer man via sms tilbagemelding om den valgte vare er reserveret: samt oplysninger omkring betaling og afhentning.OBS spørgsmål til varen på billederne eller hvis man efterlyser noget der IKKE er på billederne, skal ske på sms 42927118. TAKClick & collect

• Ønsketræet 2020

Hvad er Ønsketræet?

I familier med en anstrengt hverdag kan det være svært at få råd til julegaver til børnene. Familier med børn i alderen 0 – 18 år kan, via vores aktivitet ”Ønsketræet”, få hjælp til julegaver til en værdi af op til 300 kr. per gave. Man skal være bosiddende i Ringsted eller Sorø kommune for at kunne ansøge.

OBS ansøgningsfristen var d. 29/11-20 og man kan derfor ikke søge om at få gaveønsker på juletræerne mere i år. Men vi vender stærkt tilbage med Ønsketræet i 2021.

Ansøgningsskemaet kan enten downloades fra hjemmesiden eller afhentes i vores butik: Tinggade 3, 4100 Ringsted. Vær opmærksom på at du downloader det ansøgningsskema for den kommune du bor i, da informationerne i forhold til afhentning m. m. er forskelligt for de to kommuner.

På ansøgningsskemaet skriver du barnets alder, køn og det konkrete ønske, f.eks.: 8 år, pige, LEGO Friends nr. xxxx (vær meget gerne konkret i forhold til model, størrelse osv.). Informationer på ansøgningsskemaet skal udfyldes tydeligt, så de ikke kan misforstås og så vi har mulighed for, at komme i kontakt med dig ved behov. Når du har udfyldt hele ansøgningsskemaet, kan du enten skanne det ind og sende til vores mail eller afleveres i en lukket kuvert i vores butik: Tinggade 3, 4100 Ringsted.

Når ansøgningsskemaet er modtaget indenfor tidsfristen, vurderer vi ansøgningen og du får senest d. 14/12 – 20, hvor vi vil kontakte dig telefonisk, om dine børns ønsker kommer på Ønsketræet, samt hvor og hvornår du kan afhente gaverne.

Ønsket skrives på et gavehjerte, der hænges på Ønsketræet, i enten Ringsted eller Sorø, hvor de der har et økonomisk overskud, tager et gavehjerte, indkøber gaven og afleverer den det rette sted.

Hvis du i ansøgningsskemaet sætter kryds ved ”Ønsker du at få tilsendt information om andre aktivitetstilbud i Ringsted lokalforening”, gemmer vi dine kontaktinformationer i 12 måneder og vil i den periode sende dig mails om andre tilbud og aktiviteter. Du kan til enhver tid bede om at blive slettet fra listen.

Du kan også følge vores facebookside, så har du adgang til de sidste nyheder om aktiviteter i lokalforeningen.