🤩Du kender helt sikkert en der gør en forskel for andre🤩Det kan være spejderlederen, fodboldtræneren, amatør teater instruktøren, Røde Kors’s nørklere, RUF’s bestyrelse, osv. En der altid lige giver en ekstra hånd med eller kommer med de gode initiativer i foreningen, som udvikler og forbedrer til glæde for medlemmerne 🎭🤾🏂🏊Kort sagt de ildsjæle der er med til at gøre hverdagen lidt bedre, til glæde og gavn for os alle 🥰Ringsted kommune vil gerne belønne det frivillige engagement og DU kan indstille dem du mener fortjener at blive anderkendt i 4 forskellige kategorier:ForeningslederprisenFrivilligprisenHandicapprisenIntegrationsprisenFristen for at indstille kandidater til de fire priser er 1. novemberFor at indstille en eller flere personer til skal man gå ind på kommunens hjemmeside, hvor du kan læse hvordan du indstiller kandidater via indstillingsskemaerne:ringsted.dk/kommunen/dialog-indflydelse/kommunens-priser-frivillig-indsats

1 day ago

Buddy legetøj har været så søde at forære butikken nogle helt nye gravemaskiner hvor kasserne er gået i stykker. Mødrehjælpen siger tusinde tak. Og har sat disse til salg i butikken

1 day ago

Masser af ting til baby start gaver. Baby shower fra 95 kr.

‼️‼️OPRÅB‼️‼️Vi mangler frivillige i foreningen i en sådan grad, at hvis vi ikke får tilført nye frivillige, så kan vi ikke opretholde de aktiviteter vi har😔Vi håber derfor, at der sidder nogle friske personer derude som kunne tænke sig, at blive frivillig hos os🥰Hvis man vil være frivillig kan man enten henvende sig i butikken, sende sms/ringe til tlf. nr. 42 92 71 19 eller skrive en mail til RINGSTED.LF@MOEDREHJAELPEN.DK

Endnu en fantastisk #generationscafe hos #cafeingeborg, der stod i fællesskabets og hyggens tegn🥰Deltagerne er efterhånden blevet meget ferme til at lave mad sammen, samtidig med at der bliver tid til snak og leg⚽️🤸Det blev til hjemmelavet hotdog brød, ketchup og remoulade, med kyllinge og frankfurt pølser i😎Og tænk at vejret i midten af september stadigvæk er til at vi kan sidde udenfor og hygge🙃

• Ønsketræet 2020

Hvad er Ønsketræet?

I familier med en anstrengt hverdag kan det være svært at få råd til julegaver til børnene. Familier med børn i alderen 0 – 18 år kan, via vores aktivitet ”Ønsketræet”, få hjælp til julegaver til en værdi af op til 300 kr. per gave. Man skal være bosiddende i Ringsted eller Sorø kommune for at kunne ansøge.

OBS ansøgningsfristen var d. 29/11-20 og man kan derfor ikke søge om at få gaveønsker på juletræerne mere i år. Men vi vender stærkt tilbage med Ønsketræet i 2021.

Ansøgningsskemaet kan enten downloades fra hjemmesiden eller afhentes i vores butik: Tinggade 3, 4100 Ringsted. Vær opmærksom på at du downloader det ansøgningsskema for den kommune du bor i, da informationerne i forhold til afhentning m. m. er forskelligt for de to kommuner.

På ansøgningsskemaet skriver du barnets alder, køn og det konkrete ønske, f.eks.: 8 år, pige, LEGO Friends nr. xxxx (vær meget gerne konkret i forhold til model, størrelse osv.). Informationer på ansøgningsskemaet skal udfyldes tydeligt, så de ikke kan misforstås og så vi har mulighed for, at komme i kontakt med dig ved behov. Når du har udfyldt hele ansøgningsskemaet, kan du enten skanne det ind og sende til vores mail eller afleveres i en lukket kuvert i vores butik: Tinggade 3, 4100 Ringsted.

Når ansøgningsskemaet er modtaget indenfor tidsfristen, vurderer vi ansøgningen og du får senest d. 14/12 – 20, hvor vi vil kontakte dig telefonisk, om dine børns ønsker kommer på Ønsketræet, samt hvor og hvornår du kan afhente gaverne.

Ønsket skrives på et gavehjerte, der hænges på Ønsketræet, i enten Ringsted eller Sorø, hvor de der har et økonomisk overskud, tager et gavehjerte, indkøber gaven og afleverer den det rette sted.

Hvis du i ansøgningsskemaet sætter kryds ved ”Ønsker du at få tilsendt information om andre aktivitetstilbud i Ringsted lokalforening”, gemmer vi dine kontaktinformationer i 12 måneder og vil i den periode sende dig mails om andre tilbud og aktiviteter. Du kan til enhver tid bede om at blive slettet fra listen.

Du kan også følge vores facebookside, så har du adgang til de sidste nyheder om aktiviteter i lokalforeningen.