Weekend seng 🤗 pga et mindre hul i en af netsiderne koster den kun 75 kr.

Masser af køretøjer: priser fra kr. 75 til kr. 150.

Nyt til babyseng: kan købes samlet eller hver for sig. Samlet pris 200 kr.

I næste uge er butikken ikke åben d. 13-16 maj pga. Kristi Himmelfarts miniferie 😇🥳🤩

#Ringstedbørnefestival blev sidste år aflyst pga. covid19. Og selvom den ikke bliver afholdt som vi kender den i år, så bliver den i det mindste afholdt🥰Vi vil rigtig gerne være med til at støtte op om Børnefestivalen og fiskedammen som vi deltog med i #Ringstedbørnefestival2019 var meget populær🤩Derfor har vi valgt at donere fiskedamsgaver til alle de deltagende institutioner, så alle de deltagende børn kan få lov til at fiske en gave, den dag man i institutionen har valgt at afholde fiskedam🥳På billederne kan man se nogle af de gaver vi pakker ind til fiskedammene. #Ringstedbørnefestival sørger for fiskestænger til de deltagende institutioner.Og så HÅBER vi, at der afholdes #Børnefestival i #Ringsted næste år, hvor vi selvfølgelig vil deltage💞

• Andre donationer

Fra tid til anden får vi tilbudt donationer som ikke er direkte til butikken eller aktiviteter, men som kommer i form af tilbud eller konkurrencer, som de udsatte familier kan nyde godt af.

Da vi altid er glade og taknemmelige for, alt hvad der sendes vores vej og som kan forsøde eller gøre hverdagen lettere for familierne, så vil vi på undermenuer på denne side, eller på vores facebookside, fortælle om donationerne, da vi mener, at dem der donerer skal have offentligt tak for donationerne.