Mødrehjælpen Ringsted Lokalforenings coverbillede

Velkommen tilbage!🤩 Vi har SAVNET Jer!!!!!🥳Bemærk de ændrede åbningstider❗Mandag-fredag: kl. 11-15Lørdag: kl. 10-13HUSK at vi stadigvæk holder afstand!For at passe på de frivillige, har vi lavet den begrænsning, at der KUN kan være 2 kunder i butikken ad gangen. Det er inklusiv medbragte børn, dog ikke hvis de opholder sig i klap- eller barnevogn.Pga. covid19 situationen vil vi IKKE have åbningstilbud eller fejre butikkens 2 års fødselsdag endnu. Begge tiltag udskydes til vi er HELT sikre på, at vi kan fejre det UDEN at bidrage til udbredelsen af covid19. Det håber vi at I har forståelse for🥰

2 weeks ago

Click & collectMan vælger det man vil købe fra billederne. Sender en sms til 42927118: hvor man skriver nr. på vare man vil købe. Herefter afventer man via sms tilbagemelding om den valgte vare er reserveret: samt oplysninger omkring betaling og afhentning.OBS spørgsmål til varen på billederne eller hvis man efterlyser noget der IKKE er på billederne, skal ske på sms 42927118. TAKClick & collect

• Andre donationer

Fra tid til anden får vi tilbudt donationer som ikke er direkte til butikken eller aktiviteter, men som kommer i form af tilbud eller konkurrencer, som de udsatte familier kan nyde godt af.

Da vi altid er glade og taknemmelige for, alt hvad der sendes vores vej og som kan forsøde eller gøre hverdagen lettere for familierne, så vil vi på undermenuer på denne side, eller på vores facebookside, fortælle om donationerne, da vi mener, at dem der donerer skal have offentligt tak for donationerne.