Kig ind i butikken

Vejret har været lidt blandet i denne uge, men det stopper ikke #generationscafeen hos #cafeingeborg 🥰De friske medarbejdere og deltagerne er altid glade for at se hinanden, specielt fordi der er en del der kommer tilbage igen og igen. Det afstedkommer mange samtaler om de udfordringer og glæder, som der er oplevet siden sidst☺Derudover kommer der en del ældre, som kan fortælle fine historier om hvordan deres liv har været🥰Det bidrager alt sammen til at vi alle får en større forståelse for hinanden, samt at vi forstår at vi i bund og grund alle tumler med de samme spørgsmål og udfordringer🥰Og nogen gange kan vi også lærer af hinanden, hvordan man kan takle tingene på en anden måde end man selv plejer😎

Kig ind i butikken

Mødrehjælpen Lokalforening Ringsted – Sorøs coverbillede

😀kig ind i butikken

• Andre donationer

Fra tid til anden får vi tilbudt donationer som ikke er direkte til butikken eller aktiviteter, men som kommer i form af tilbud eller konkurrencer, som de udsatte familier kan nyde godt af.

Da vi altid er glade og taknemmelige for, alt hvad der sendes vores vej og som kan forsøde eller gøre hverdagen lettere for familierne, så vil vi på undermenuer på denne side, eller på vores facebookside, fortælle om donationerne, da vi mener, at dem der donerer skal have offentligt tak for donationerne.