16 hours ago

Mødrehjælpen Ringsted Lokalforenings coverbillede

I morgen er dagen hvor vi hylder de frivillige i hele landet🥳

Desværre er de fleste arrangementer aflyst, pga. covid-19🙁

Det ændrer ikke på det store engagement, tid, hjerteblod og omsorg frivillige over hele landet, hver dag lægger i det frivillige arbejde, for at give dem der har brug for det, en hjælpende hånd🥰

Tusind tak for alt det I gør!❤️

Uden Jer havde vi et meget fattigere samfund💕

#frivillgpriser #ringstedkommune
    I Danmark hylder vi de frivilliges indsats da de yder et vigtigt samfundsmæssigt bidrag, hver dag🤗

Det kan være via den årlige frivilligdag eller uddeling af lokale priser❤

I Ringsted uddeles der 4 priser hvert år, og alle borgere i Ringsted kommune, kan indstille kandidater til alle 4 priser.

Jo flere der indstilles, jo bedre😊
    ringsted.dk/kommunen/dialog-indflydelse/kommunens-priser-frivillig-indsats

Lækkert nyt unikt hjemmestrikket tøj til baby – kom ind og kik.

Tøjet er doneret af strikkere og hæklere, som ønsker at støtte Mødrehjælpens arbejde via konceptet "Fra Garn til Barn". Vil du også glæde andre tager vi meget gerne imod dit håndarbejde i uld, mohair, alpaka, bomuld eller lign. Du kan også få nogle opskrifter i butikken.
    #fragarntilbarn #håndarbejde #strikkeopskrifter

Mødrehjælpen Ringsted Lokalforening

Så er det i dag, at du kan være med til at gøre en forskel for sårbare og udsatte familier, sammen med os🥰

Vi holder "Åbent hus" i butikken kl. 16 – 18, og ALLE er velkommen til at kigge forbi og blive frivillig hos os, uanset deres personlige forhold eller hvis man har et handicap🥰

Der er rigtig mange muligheder for at give en hjælpende hånd, udover at være frivillig i butikken eller deltage i aktiviteter, har vi også brug for personer som vil være med i kommunikations- eller fundraiser-udvalget🥳

Ses vi?🤩

• Andre donationer

Fra tid til anden får vi tilbudt donationer som ikke er direkte til butikken eller aktiviteter, men som kommer i form af tilbud eller konkurrencer, som de udsatte familier kan nyde godt af.

Da vi altid er glade og taknemmelige for, alt hvad der sendes vores vej og som kan forsøde eller gøre hverdagen lettere for familierne, så vil vi på undermenuer på denne side, eller på vores facebookside, fortælle om donationerne, da vi mener, at dem der donerer skal have offentligt tak for donationerne.