Weekend seng 🤗 pga et mindre hul i en af netsiderne koster den kun 75 kr.

Masser af køretøjer: priser fra kr. 75 til kr. 150.

Nyt til babyseng: kan købes samlet eller hver for sig. Samlet pris 200 kr.

I næste uge er butikken ikke åben d. 13-16 maj pga. Kristi Himmelfarts miniferie 😇🥳🤩

#Ringstedbørnefestival blev sidste år aflyst pga. covid19. Og selvom den ikke bliver afholdt som vi kender den i år, så bliver den i det mindste afholdt🥰Vi vil rigtig gerne være med til at støtte op om Børnefestivalen og fiskedammen som vi deltog med i #Ringstedbørnefestival2019 var meget populær🤩Derfor har vi valgt at donere fiskedamsgaver til alle de deltagende institutioner, så alle de deltagende børn kan få lov til at fiske en gave, den dag man i institutionen har valgt at afholde fiskedam🥳På billederne kan man se nogle af de gaver vi pakker ind til fiskedammene. #Ringstedbørnefestival sørger for fiskestænger til de deltagende institutioner.Og så HÅBER vi, at der afholdes #Børnefestival i #Ringsted næste år, hvor vi selvfølgelig vil deltage💞

• God Skolestart

God Skolestart har venligst doneret 5 læringsjulekalendere til Mødrehjælpen Lokalforening Ringsted i julen 2019!

Der blev sendt en mail om konkurrencen, til de familier som siden lokalforeningens start, har bedt om at blive holdt opdateret, om de tilbud og tiltag vi iværksætter.

Der er efterfølgende trukket lod, blandt dem der har deltaget i konkurrencen, og de 5 vindere har fået besked om, at de har vundet.

Læringsjulekalender til det nye og kommende skolebarn

🎅🏼”SKABSLINGERNES STORE JULEMISSION”🎅🏼

Skal dit barn have leg, nærvær og læring i julesokken i år ♥️

Julekalenderen er bygget op omkring en sød fortælling om Skabslingerne, der hjælper KlogSkabet. Mors dreng har nemlig ingen julestemning og hans gode ven Pusungen vil så gerne hjælpe ham med masser af juleglæde ♥️