Kig ind i butikken

Vejret har været lidt blandet i denne uge, men det stopper ikke #generationscafeen hos #cafeingeborg 🥰De friske medarbejdere og deltagerne er altid glade for at se hinanden, specielt fordi der er en del der kommer tilbage igen og igen. Det afstedkommer mange samtaler om de udfordringer og glæder, som der er oplevet siden sidst☺Derudover kommer der en del ældre, som kan fortælle fine historier om hvordan deres liv har været🥰Det bidrager alt sammen til at vi alle får en større forståelse for hinanden, samt at vi forstår at vi i bund og grund alle tumler med de samme spørgsmål og udfordringer🥰Og nogen gange kan vi også lærer af hinanden, hvordan man kan takle tingene på en anden måde end man selv plejer😎

Kig ind i butikken

Mødrehjælpen Lokalforening Ringsted – Sorøs coverbillede

😀kig ind i butikken

• God Skolestart

God Skolestart har venligst doneret 5 læringsjulekalendere til Mødrehjælpen Lokalforening Ringsted i julen 2019!

Der blev sendt en mail om konkurrencen, til de familier som siden lokalforeningens start, har bedt om at blive holdt opdateret, om de tilbud og tiltag vi iværksætter.

Der er efterfølgende trukket lod, blandt dem der har deltaget i konkurrencen, og de 5 vindere har fået besked om, at de har vundet.

Læringsjulekalender til det nye og kommende skolebarn

🎅🏼”SKABSLINGERNES STORE JULEMISSION”🎅🏼

Skal dit barn have leg, nærvær og læring i julesokken i år ♥️

Julekalenderen er bygget op omkring en sød fortælling om Skabslingerne, der hjælper KlogSkabet. Mors dreng har nemlig ingen julestemning og hans gode ven Pusungen vil så gerne hjælpe ham med masser af juleglæde ♥️