Mødrehjælpen Ringsted Lokalforenings coverbillede

Velkommen tilbage!🤩 Vi har SAVNET Jer!!!!!🥳Bemærk de ændrede åbningstider❗Mandag-fredag: kl. 11-15Lørdag: kl. 10-13HUSK at vi stadigvæk holder afstand!For at passe på de frivillige, har vi lavet den begrænsning, at der KUN kan være 2 kunder i butikken ad gangen. Det er inklusiv medbragte børn, dog ikke hvis de opholder sig i klap- eller barnevogn.Pga. covid19 situationen vil vi IKKE have åbningstilbud eller fejre butikkens 2 års fødselsdag endnu. Begge tiltag udskydes til vi er HELT sikre på, at vi kan fejre det UDEN at bidrage til udbredelsen af covid19. Det håber vi at I har forståelse for🥰

2 weeks ago

Click & collectMan vælger det man vil købe fra billederne. Sender en sms til 42927118: hvor man skriver nr. på vare man vil købe. Herefter afventer man via sms tilbagemelding om den valgte vare er reserveret: samt oplysninger omkring betaling og afhentning.OBS spørgsmål til varen på billederne eller hvis man efterlyser noget der IKKE er på billederne, skal ske på sms 42927118. TAKClick & collect

• God Skolestart

God Skolestart har venligst doneret 5 læringsjulekalendere til Mødrehjælpen Lokalforening Ringsted i julen 2019!

Der blev sendt en mail om konkurrencen, til de familier som siden lokalforeningens start, har bedt om at blive holdt opdateret, om de tilbud og tiltag vi iværksætter.

Der er efterfølgende trukket lod, blandt dem der har deltaget i konkurrencen, og de 5 vindere har fået besked om, at de har vundet.

Læringsjulekalender til det nye og kommende skolebarn

🎅🏼”SKABSLINGERNES STORE JULEMISSION”🎅🏼

Skal dit barn have leg, nærvær og læring i julesokken i år ♥️

Julekalenderen er bygget op omkring en sød fortælling om Skabslingerne, der hjælper KlogSkabet. Mors dreng har nemlig ingen julestemning og hans gode ven Pusungen vil så gerne hjælpe ham med masser af juleglæde ♥️