HUSK AT det er butikkens 3-års fødselsdag på mandag med udvidet åbningstid: kl. 11-17!🥰Alle der kigger forbi på dagen er inviteret til kagekone, kaffe og te, samt juicebrikker til børnene.Der vil være 50% tilbud på udvalgt tøj, se skiltning i butikken🤩

Vores aktivitetsansvarlig henter ofte lækkert trælegetøj eller andre effekter i Mødrehjælpens genbrugsbutik i Lyngby.Her ses et lille udvalg af det trælegetøj der for nyligt er hentet og som nu er til salg i butikken.I får også lige de andre hylders indhold med, nu vi er i gang med at optage videoen🙃

Har du købt en gave i butikken? Så har vi måske kortet der passer til🥰 De koster 15 kr. for de store, 10 kr. for mellemstørrelsen og en flad 5’er for de små.Vi har også små biler til 10 kr. stykket, eller hvad med en Spiderman rygsæk til skole- eller fritidsbrug🙃Lige nu har vi en barneseng eller klikgulv med tal og bogstaver, til at stimulere dit barns udvikling🥰Rosinen i pølseenden er en sød lille sællampe til natbordet samt meget, meget mere😇

Vidste du at vi også har tilbehør til salg i butikken?Det varierer selvfølgeligt i forhold til de donationer vi får ind, men lige nu har vi f. eks. et lille opbevaringsmøbel, med prinsessespejl på siden eller en posehænger til f.eks. sko, handsker, etc.Vi har også baby eller junior dyner, sengesæt til baby, samt flere forskellige overtræk til barnevogne, helt nye og i flere faconer og farver.Der er også stadigvæk en enkelt helt ny og lækker pusletaske fra cam cam copenhagen tilbage fra den store flotte donation vi fik i butikken i december måned🤩Alt sammen til rimelige priser der ikke slår bunden ud af din pengepung🥰

Andrea: Kaj… ved du godt hvad dag det er den 31/1?Kaj: Mandag! Hvad har jeg vundet?Andrea: Ej altså Kaj, ved du ikke hvilken dag det er?Kaj. Jo, mandag!Andrea: Suk, udover at det er mandag?Kaj: Hmmmm… den sidste dag i januar måned?Andrea: Præcis…. og hvad er det den sidste dag i januar måned?Kaj: Eh jo, nu er det jo lidt tidligt om morgenen, ahem, så altså den sidste dag i januar er jo ligesom den sidste dag i januar…. eller noget….Andrea: Helt ærlig Kaj, har du helt glemt, at 31 januar er det vores butiks fødselsdag!Kaj: Nejda, næeh det havde jeg da slet ikke glemt, jeg troede bare at det var noget andet du fiskede efter….Andrea: Hmmmm… nå men altså damerne i butikken har besluttet rigtig at fejre dagen.Kaj: Får vi så fødselsdagslagkage? Og balloner? og sodavand? Uhmmmm jeg ÆLSKER simpelthen kage og sodavand!Andrea: Kaj, det er ikke OS der skal have noget, det er kunderne som kommer i butikken.Kaj: Nå æv…. heller ikke bare et lillebitte, smule stykke kage? Please???Andrea: Altså HVIS der er noget tilbage, så jo, så får du også kage 🥰Kaj: Uhmm…. hvilken kage skal vi have?Andrea: Damerne snakkede om en kagemad???Kaj: Kagemad? Det har jeg da aldrig hørt om, er du sikker?Andrea: Nej ikke helt sikker, men altså tænk hvis man kan få kage der er ligesom mad??? Så kan man vel spise det hver dag?Kaj: Vi får se…. er det alt der sker 31/1?Andrea: Nej da, butikken bliver pyntet fint op, udover kagemad, vil der være the & kaffe til de voksne, samt juicebrikker til alle børnene.Kaj: Det lyder da super hyggeligt, men plejer de ikke også at have masser af tilbud når der er fødselsdag?Andrea: Gud ja, det har jeg da helt glemt, joeh altså der vil være tilbud HELE ugen, noget med 50% og at man skal følge skiltene, men det fik jeg ikke helt fat i, for så stor er butikken da heller ikke, så det lyder helt fjollet, at man skal følge skiltene?Kaj: Måske er det en skattejagt?Andrea: Nahaj, det tror jeg ikke, men de snakkede godt nok noget om, at man kan vinde en præmie, hver dag!Kaj: En præmie? Hver dag? Altså hele ugen?Andrea: Jup, hele ugen fordi om lørdagen, DER ved du godt hvilken dag det er, ikke?Kaj: Lørdag? uh jeg ved det godt, det er den 5/2!Andrea: Ja… og?Kaj: Og… æh og…. hmmm.. og hvad sker der 5/2?Andrea: Kaj, du er håbløs…… D. 5/2 er det #KronprinsesseMary’s 50 års fødselsdag!Kaj: Ej altså hvor flovt, det VED jeg jo godt… vores protektor fylder rundt! Hvor sejt! Men hvilke præmier kan man vinde?Andrea: Jo altså damerne talte om, at vi skal hjælpe det lokale udholdenheds industri..Kaj: Det har du altså fået helt galt fat i, det er ikke udholdenheds industri, det er underholdnings industri!Andrea: Så giver det også meget mere mening, for de sagde, at man kan vinde et gavekort til Moviehouse på 600 kr.!Kaj: 600 kr.? Er du sikker?Andrea: Meget sikker! Og for at deltage skal man bare skrive sit eget navn og tlf. nr. på den bon man får, når man køber i butikken. Så kan man vinde og det er hver dag!Kaj: Jeg vil heller have kage end at vinde….Andrea: Åh Kaj altså😎PS: Butikken har udvidet åbningstid d. 31/1 kl. 11-17, i anledning af fødselsdagen😇

• Butik

Butikken ligger Tinggade 3, 4100 Ringsted