Click and collect

Man vælger det man vil købe fra billederne. Sender en sms til tlf nr. 42927118 og skriver nr. på den vare man vil købe. Herefter afventer man tilbagemelding om, at den valgte vare er reserveret til dig via sms besked:

Du har reserveret vare.nr fx, hvorefter du betaler via vores mobilPay nr. 376590 samt skriver vare.nr, du har betalt for i besked feltet, så der er betalt inden afhentning. Bemærk at de frivillige KUN kan se sms i de tidsrum de er til stede i butikken.

Afhentning kan først ske efter man har betalt for varen i forbindelse med de 2 åbningstider hvor man kan indleveret donationer, som er hver mandag kl. 10-13 og onsdag kl. 13-16.

Mødrehjælpen fortsætter med deres online live sendinger med spændende emner for de nybagte mødre🥰

Find træningstøjet frem og vær med til LIVE efterfødselstræning torsdag d. 21. januar kl. 10.00-10.30 på Mødrehjælpens Facebookside. Her vil Anna fra A L Studio sørge for at give dig sved på panden og et smil på læben 🤸‍♀️🏋️‍♀️😁

Alle mødre og niveauer kan være med til træningen – uanset om du lige har født eller har større børn 😊 Husk dog altid at mærke efter din krops signaler og ikke gøre noget, der føles forkert eller ubehageligt. Det kræver intet udstyr.

Klik ind på Mødrehjælpens side, når sessionen starter for at være med: www.facebook.com/moedrehjaelpen/

👉 Psst… Vi gør det også d. 28/1 kl. 10.00. Tilmeld dig begivenhederne her, så du ikke misser det:
    28/1: fb.me/e/24PvzsgOI

www.facebook.com/events/1083388935444445/

Click & collect

Man vælger det man vil købe fra billederne, sender en sms til tlf. nr. 42927118 og skriver nr. på den vare man vil købe. Herefter afventer man tilbagemelding om, at den valgte vare er reserveret via flg. sms besked:

Du har reserveret varenr. XX, hvorefter du betaler via vores mobilpay nr. 376590 samt skriver varenr. du har betalt for i beskedfeltet, så der er betalt inden afhentning. Bemærk at de frivillige KUN kan se sms beskeder i de tidsrum hvor der er frivillige til stede i butikken.

Afhentning kan først ske efter man har betalt varen, i forbindelse med de 2 åbningstider hvor man kan indlevere donationer, som er hver mandag kl. 10 – 13 og onsdag kl. 13 – 16.

Efterskrift: Vi er helt nye i det her og kan allerede nu se, at vi fremover skal skrive med mere tydelig skrift på de enkelte effekter. Vi lover at vi nok skal tage ved lære og blive bedre til at gøre billederne mere brugervenlige, så bær over med os indtil vi bliver professionelle🥰

Efterhånden som corona situationen trækker ud, med deraf følgende nedlukning, får vi flere og flere henvendelser fra kunder som gerne vil købe fra vores butik, pga. den høje kvalitet og de lave priser.

Det er vi selvfølgelig glade for, men svært at imødekomme netop pga. nedlukning. Vi har derfor valgt at indføre click og collect, hvor det vi sælger er udstillet i vinduerne med synlig pris og individuelt varenr. Billeder af hvad der er til salg i vinduerne, vil jævnligt blive lagt op her på siden.

Man vælger det man vil købe fra vinduerne, sender en sms til tlf. nr. 42927118 og skriver nr. på den vare man vil købe. Herefter afventer man tilbagemelding om, at den valgte vare er reserveret via sms besked:

Du har reserveret flg. varenr., hvorefter du betaler via vores mobilpay nr. 376590, samt skriver varenr. du har betalt for i beskedfeltet, så der er betalt inden afhentning. Bemærk at de frivillige KUN kan se sms beskeder i de tidsrum hvor der er frivillige til stede i butikken.

Da restriktionerne fortsætter, foreløbig frem til 7/2-21, er butikken fortsat lukket for salg.

Efter adskillige henvendelser åbner vi op for, at der fast kan afleveres donationer i butikken.

Der kan afleveres hver mandag kl. 10 – 13 og onsdag kl. 13 – 16.

Regeringens retningslinjer gælder selvfølgelig i forbindelse med aflevering af donationer.

Ordningen løber indtil der åbnes op for salg i butikken igen.

• Den Rullende Kagemand

Den Rullende Kagemand er en hjælp til børnefamilier, der pga. af økonomiske, personlige og/eller helbredsmæssige årsager mangler overskud til at holde børnefødselsdag.

Den Rullende Kagemand består af en fødselsdagspakke med indhold til at afholde en god børnefødselsdag. Det helt centrale formål med Den Rullende Kagemand er at give alle børn mulighed for at fejre deres fødselsdag sammen med vennerne fra fx skolen eller børnehaven.

Det er en stor dag i et barns liv, når man skal holde fødselsdag for vennerne, og det er ofte en dag, som barnet ser frem til og glæder sig til. Det er en dag, hvor barnet er i centrum, og alle forældre ønsker at gøre denne dag til noget særligt med det overskud og de evner, som de har til rådighed.

Fødselsdagsfejring og andre højtidsfejringer er en grundlæggende del af den danske kultur og samfund. Det er derfor en vigtig social – og kulturel værdi i et barns liv at blive fejret, da disse traditioner er en væsentlig forudsætning for, at være en del af det sociale fællesskab i børnehaven, i skolen og generelt i samfundet.

Det er ikke alle forældre, der har overskud til at holde en børnefødselsdagsfest for sit barn. I Mødrehjælpen ønsker vi, at alle børn skal opleve, at kunne holde en børnefødselsdag for sine kammerater, også børn i familier, hvor mor og/eller far ikke har det fornødne overskud til at forberede børnefødselsdagen. Derfor tilbyder vi Den Rullende Kagemand i Mødrehjælpen Lokalforening Ringsted.

Du kan finde ansøgningsskemaet til Den Rullende Kagemand her