Vi er vældig glade for at have indgået et samarbejde med Ringstedkalenderen 🎅🏼🎄🥰✨NU DET NU – NU DET JUL ✨Vi pakker Ringstedkalenderen på livet løs! Du kan købe den til dig selv eller til din familie eller venner på www.bykalender.dk/ringsted/ og få den den sendt direkte.Køber du tre eller flere, betaler vi fragten.HUSK, ved købet støtter du samtidig Mødrehjælpen Lokalforening Ringsted – Sorø

🍂 HEJ OKTOBER 🍂 Selv om du er kold og blæsende, så byder vi dig hjerteligt velkommen! Vi har nemlig de bedste kunder, som støtter os ved at handle i vores butik. Og det gør os varme 🥰 Vi glæder os til at tage imod jer❣️

⚠️ INFORMATION ⚠️Kære kunder❣️ Pr. 30/11 vil det ikke længere være muligt at benytte denne type gavekort, i Mødrehjælpen Ringsted. Yderligere skal vi gøre opmærksom på, at gavekortet SKAL være stemplet fra enten Mødrehjælpen eller Sundhedsplejen, for at være gyldigt. Alle ikke-stemplede gavekort vil ikke kunne indløses. God weekend 🥰

Så er der igen nyt til dukke mor og dukke far 🥰 Kender du et barn, der går all in på at passe på dukke baby? Så se lige det her fine dukke tilbehør! Kig forbi butikken, hvor i også kan finde dukketøj og meget andet legetøj 🤩 #dukkemor #dukkefar #dukketilbehør #kvalitetsgenbrug #babyudstyr #børnetøj #børnegenbrug #legetøj #genbrug

Når man er en genbrugsbutik, der skaber sit sortiment ud af donationer fra gavmilde kunder, så vil der uundgåeligt være behov eller forespørgsler vi ikke kan imødekomme 😬 Derfor bliver vi altid glade for at modtage lokale donationer fra firmaer, der vil støtte vores forenings arbejde, med at hjælpe sårbare og trængte børnefamilier 🥰Tusinde tak til Flexicon for den fine donation❣️#flexicon #donation #støtlokalt #lokaltsamarbejde #frivillig #mødrehjælpenringsted #mødrehjælpen

• Den Rullende Kagemand

Den Rullende Kagemand er en hjælp til børnefamilier, der pga. af økonomiske, personlige og/eller helbredsmæssige årsager mangler overskud til at holde børnefødselsdag.

Den Rullende Kagemand består af en fødselsdagspakke med indhold til at afholde en god børnefødselsdag. Det helt centrale formål med Den Rullende Kagemand er at give alle børn mulighed for at fejre deres fødselsdag sammen med vennerne fra fx skolen eller børnehaven.

Det er en stor dag i et barns liv, når man skal holde fødselsdag for vennerne, og det er ofte en dag, som barnet ser frem til og glæder sig til. Det er en dag, hvor barnet er i centrum, og alle forældre ønsker at gøre denne dag til noget særligt med det overskud og de evner, som de har til rådighed.

Fødselsdagsfejring og andre højtidsfejringer er en grundlæggende del af den danske kultur og samfund. Det er derfor en vigtig social – og kulturel værdi i et barns liv at blive fejret, da disse traditioner er en væsentlig forudsætning for, at være en del af det sociale fællesskab i børnehaven, i skolen og generelt i samfundet.

Det er ikke alle forældre, der har overskud til at holde en børnefødselsdagsfest for sit barn. I Mødrehjælpen ønsker vi, at alle børn skal opleve, at kunne holde en børnefødselsdag for sine kammerater, også børn i familier, hvor mor og/eller far ikke har det fornødne overskud til at forberede børnefødselsdagen. Derfor tilbyder vi Den Rullende Kagemand i Mødrehjælpen Lokalforening Ringsted.

Du kan finde ansøgningsskemaet til Den Rullende Kagemand her