Julekonkurrence 1. decemberHvis du kommer i butikken og handler, kan du deltage i konkurrencen om dagens præmie med din bon.Du skal skrive navn og tlf. nr. på bonen som lægges i boksen. Alle køb tæller.Vinderen trækkes før lukketid og får besked via tlf.Præmien kan ikke byttes til en anden præmie🥰Alle præmier bedes afhentet hurtigst muligt.

Der blev danset om juletræet og sunget de kendte julesange🥰

18 hours ago

Festen ER i gang🥳

19 hours ago

Vi er SÅ klar til nissefar og nissemor😊

I morgen begynder nedtællingen til juleaften🎄Og så starter vores julekonkurrence!Du kan hver dag vinde en lækker præmie i butikken. Det eneste du skal gøre er, at skrive dit navn og tlf. nr. på din bon, lægge den i kassen på disken, så deltager du i den daglige konkurrence.Vinderen trækkes ved lodtrækning inden butikken lukker og ringes op på telefonen🥰Her ses et udvalg af præmierne🤩

• Donation til butik

I butikken sælger vi børnetøj, legetøj, børnebøger, babytilbehør, sko, støvler, udstyr som barnevogne, babysenge og m.m. til børn i alderen 0 – 8 år, til priser så lave, at de fleste budgetter kan være med.

For at kunne det, er vi afhængige af borgernes opbakning, i form af donationer, som de frivillige sorterer, hvorefter alt det vi har fået ind vaskes og checkes inden det kommer til salg i butikken.

Tøjet bliver desuden tørret, strøget og hængt op på bøjler. Alt legetøj som skal bruge batterier testes, da vi ikke vil sælge defekt legetøj.

Donationerne afleverer man enten direkte i butikken i åbningstiden, eller sætter foran vores hoveddør som vender ud til Tinggade.

Eksempler på donationer: