Weekend seng 🤗 pga et mindre hul i en af netsiderne koster den kun 75 kr.

Masser af køretøjer: priser fra kr. 75 til kr. 150.

Nyt til babyseng: kan købes samlet eller hver for sig. Samlet pris 200 kr.

I næste uge er butikken ikke åben d. 13-16 maj pga. Kristi Himmelfarts miniferie 😇🥳🤩

#Ringstedbørnefestival blev sidste år aflyst pga. covid19. Og selvom den ikke bliver afholdt som vi kender den i år, så bliver den i det mindste afholdt🥰Vi vil rigtig gerne være med til at støtte op om Børnefestivalen og fiskedammen som vi deltog med i #Ringstedbørnefestival2019 var meget populær🤩Derfor har vi valgt at donere fiskedamsgaver til alle de deltagende institutioner, så alle de deltagende børn kan få lov til at fiske en gave, den dag man i institutionen har valgt at afholde fiskedam🥳På billederne kan man se nogle af de gaver vi pakker ind til fiskedammene. #Ringstedbørnefestival sørger for fiskestænger til de deltagende institutioner.Og så HÅBER vi, at der afholdes #Børnefestival i #Ringsted næste år, hvor vi selvfølgelig vil deltage💞

• Natur og Familie

Med Natur & Familie aktiviteten ønsker vi, at give børnefamilier mulighed for at opleve naturen sammen. I Natur & Familie går vi på opdagelse i lokalområdet, og lader os inspirere af den omkring liggende natur og de muligheder, den byder på fra vandløb til snobrød eller kongespil i parken.

Ambitionen er at skabe en aktivitet, hvor der er fokus på bevægelse, leg og læring sammen med andre børn og deres forældre, fra alle sociale og kulturelle baggrunde under uformelle former. At lege og udforske naturen er med til at stimulere og styrke børns indlæringsevner og styrke deres selvtillid.

Gennem lokalt baserede naturaktiviteter øges børnenes og familiernes kendskab til deres lokalområde samtidig med, at der gives mulighed for, at danne netværk med andre børnefamilier i nærmiljøet.

Intentionen med aktiviteten er, at skabe nogle gode og hyggelige timer i selskab med andre familier, hvor både børn og voksne introduceres til naturen og de muligheder, den byder på i deres nærmiljø.