5 hours ago

Mødrehjælpen Ringsted Lokalforening

Så kom de to Ønsketræer op i henholdsvis Ringsted Bog & Idé og i Svegaard Bog og Idé.
    Træet i Ringsted er venligst doneret af Søren Paludan fra Kærhave skov. Træet i Sorø er doneret af De blå spejdere – Karl af Riise i Sorø, og foden er lavet af Elefanthuset.
    Mere end 100 ønsker hænger nu på de to træer, klart til at blive opfyldt.

Vi takker for donationerne og for det uundværlige samarbejde med Rinsted Bog & Idé og Svegaard Bog & Idé.

På mandag kommer der et fint juletræ i butikken som også er doneret af Søren og frisk fældet i Kærhave Skov.

#ønsketræet #mødrehjælpen #bogideRingsted #bogideSveggard #kærhaveskov #sorøspejderne #deblåspejdere #karlafRiise #jul #glæde #ønsker #mødrehjælpenringsted

HUSK at det er i dag BLACK DAYS starter i butikken🥳

Alle 3 dage kan man deltage i vores konkurrence, hvor vi udlodder 6 pakkekalendere! Der er 2 til dreng, 2 til pige og 2 til baby🤩

For at deltage i konkurrencen, skal du lægge din købsbon med navn og tlf. nr. bagpå i æsken, samt angiver om det er til dreng, pige eller baby🥰

Alle købsboner kan deltage i konkurrencen, uanset beløb der er købt for🤩

Vinderne trækkes lørdag kl. 12, og vinderne kontaktes på telefon så der kan aftales afhentning af præmierne🥰

Der er 50% tilbud på udvalgt kategorier alle 3 dage, se skiltning i butikken🇩🇰

Mødrehjælpen Ringsted Lokalforening

Combivogn fra Coletto. Barnevogn, klapvogn, pusletaske Kr. 1200,-

Tak for kaffe🤩

Det er overskriften på den dejlige mail vi modtog fra hovedkontoret, med den fantastiske besked, at @merrildkaffe vil give alle frivillige i @Mødrehjælpen kaffe, fordi de bruger en del af deres fritid i lokalforeningen.

Alle modtager 2 kasser kaffe á 16 poser af rød Merrild formalet kaffe. Dvs. 2.500 kopper kaffe per lokalforening eller fondsbutik🥳

Vi siger TUSIND TAK til Merrild dels for kaffen, dels for Jeres påskønnelse af det store arbejde alle de frivillige udfører hver evig eneste dag, for at gøre en forskel for de mest sårbare og udsatte familier i Danmark🥰

• Natur og Familie

Med Natur & Familie aktiviteten ønsker vi, at give børnefamilier mulighed for at opleve naturen sammen. I Natur & Familie går vi på opdagelse i lokalområdet, og lader os inspirere af den omkring liggende natur og de muligheder, den byder på fra vandløb til snobrød eller kongespil i parken.

Ambitionen er at skabe en aktivitet, hvor der er fokus på bevægelse, leg og læring sammen med andre børn og deres forældre, fra alle sociale og kulturelle baggrunde under uformelle former. At lege og udforske naturen er med til at stimulere og styrke børns indlæringsevner og styrke deres selvtillid.

Gennem lokalt baserede naturaktiviteter øges børnenes og familiernes kendskab til deres lokalområde samtidig med, at der gives mulighed for, at danne netværk med andre børnefamilier i nærmiljøet.

Intentionen med aktiviteten er, at skabe nogle gode og hyggelige timer i selskab med andre familier, hvor både børn og voksne introduceres til naturen og de muligheder, den byder på i deres nærmiljø.