Mødrehjælpen Ringsted Lokalforenings coverbillede

Velkommen tilbage!🤩 Vi har SAVNET Jer!!!!!🥳Bemærk de ændrede åbningstider❗Mandag-fredag: kl. 11-15Lørdag: kl. 10-13HUSK at vi stadigvæk holder afstand!For at passe på de frivillige, har vi lavet den begrænsning, at der KUN kan være 2 kunder i butikken ad gangen. Det er inklusiv medbragte børn, dog ikke hvis de opholder sig i klap- eller barnevogn.Pga. covid19 situationen vil vi IKKE have åbningstilbud eller fejre butikkens 2 års fødselsdag endnu. Begge tiltag udskydes til vi er HELT sikre på, at vi kan fejre det UDEN at bidrage til udbredelsen af covid19. Det håber vi at I har forståelse for🥰

2 weeks ago

Click & collectMan vælger det man vil købe fra billederne. Sender en sms til 42927118: hvor man skriver nr. på vare man vil købe. Herefter afventer man via sms tilbagemelding om den valgte vare er reserveret: samt oplysninger omkring betaling og afhentning.OBS spørgsmål til varen på billederne eller hvis man efterlyser noget der IKKE er på billederne, skal ske på sms 42927118. TAKClick & collect

• Natur og Familie

Med Natur & Familie aktiviteten ønsker vi, at give børnefamilier mulighed for at opleve naturen sammen. I Natur & Familie går vi på opdagelse i lokalområdet, og lader os inspirere af den omkring liggende natur og de muligheder, den byder på fra vandløb til snobrød eller kongespil i parken.

Ambitionen er at skabe en aktivitet, hvor der er fokus på bevægelse, leg og læring sammen med andre børn og deres forældre, fra alle sociale og kulturelle baggrunde under uformelle former. At lege og udforske naturen er med til at stimulere og styrke børns indlæringsevner og styrke deres selvtillid.

Gennem lokalt baserede naturaktiviteter øges børnenes og familiernes kendskab til deres lokalområde samtidig med, at der gives mulighed for, at danne netværk med andre børnefamilier i nærmiljøet.

Intentionen med aktiviteten er, at skabe nogle gode og hyggelige timer i selskab med andre familier, hvor både børn og voksne introduceres til naturen og de muligheder, den byder på i deres nærmiljø.