Vi har haft besøg af drillenissen🎅 som har vendt 6 til 9😱Det er selvfølgelig allerede fra i morgen d. 19/4-21, at vi har tilbud i HELE uge 16🤩

Virkelig flot initiativ fra #fodboldfonden og #BørnesagensFællesråd🥰"Tak fordi du søger Børnesagens Fællesråds stipendie. Det kan være svært at række ud og bede om hjælp til at få det hele til at hænge samme. Det kræver mod og vilje, og det er derfor vigtigt at understrege, at du ikke står alene. Når du søger vores stipendie ser vi det som et udtryk for, at du gør noget aktivt for at forbedre tilværelsen for din familie."www.facebook.com/Fodboldfonden/posts/1166906833808244Sidste chance for at søge et konfirmations-stipendie 🙋‍♀‍🙋‍♂‍Stipendiet gives til unge, der lever i en familie med kun én forsørger, som typisk modtager kontanthjælp eller anden lav, social ydelse. Der er åbent for ansøgninger til og med på torsdag. 👉 Ansøg om stipendiet her: bit.ly/3sASH44

Så er butikken fyldt op med lækre ting🥰Vi har modtaget hjemmelavede patchwork skildpadder der sælges til kun 35 kr. stykket🤩Derudover har vi masser af biler og trælegetøj🥳

Foråret er så småt på vej og det fejrer vi med flere forårstilbud i butikken til de mindste poder🥰

Påsken står for døren og derfor er åbningstiden i dag, onsdag, udvidet til kl. 11-18🤩Til gengæld holder alle de frivillige fri i Påsken og vi åbner derfor først op igen tirsdag d. 6/4-21🥳I ønskes alle en velsignet Påske🥰

• Ringsted Inner Wheel

Der er indgået partnerskab mellem Inner Wheel Danmark og Fonden Mødrehjælpen i perioden 2019 – 2021. Partnerskabet er udover det nationale også funderet imellem de lokalt baserede foreninger.

Ringsted Inner Wheel har doneret 1000 kr. samt legetøj til butikken og vi er meget taknemmelige for opbakningen.

Der vil fremadrettet samarbejdes mellem Ringsted lokalforening og Ringsted Inner Wheel hvor det giver mening.

Billedet er fra det første møde hvor Formand Carli Hækkerup, fra Mødrehjælpen Ringsted lokalforening, fortalte om Fonden Mødrehjælpen’s visioner og fokusområder, samt de lokale tiltag der er påbegyndt i Ringsted, siden foreningen så dagens lys d. 20/11-18
    12/11-19 kom 2 repræsentanter fra Ringsted Inner Wheel forbi med legetøj og bøger, som medlemmerne har fundet frem for at kunne donere til butikken. Vi siger tusind tak for alle de fine effekter