Kig ind i butikken

Vejret har været lidt blandet i denne uge, men det stopper ikke #generationscafeen hos #cafeingeborg 🥰De friske medarbejdere og deltagerne er altid glade for at se hinanden, specielt fordi der er en del der kommer tilbage igen og igen. Det afstedkommer mange samtaler om de udfordringer og glæder, som der er oplevet siden sidst☺Derudover kommer der en del ældre, som kan fortælle fine historier om hvordan deres liv har været🥰Det bidrager alt sammen til at vi alle får en større forståelse for hinanden, samt at vi forstår at vi i bund og grund alle tumler med de samme spørgsmål og udfordringer🥰Og nogen gange kan vi også lærer af hinanden, hvordan man kan takle tingene på en anden måde end man selv plejer😎

Kig ind i butikken

Mødrehjælpen Lokalforening Ringsted – Sorøs coverbillede

😀kig ind i butikken

• Ringsted Inner Wheel

Der er indgået partnerskab mellem Inner Wheel Danmark og Fonden Mødrehjælpen i perioden 2019 – 2021. Partnerskabet er udover det nationale også funderet imellem de lokalt baserede foreninger.

Ringsted Inner Wheel har doneret 1000 kr. samt legetøj til butikken og vi er meget taknemmelige for opbakningen.

Der vil fremadrettet samarbejdes mellem Ringsted lokalforening og Ringsted Inner Wheel hvor det giver mening.

Billedet er fra det første møde hvor Formand Carli Hækkerup, fra Mødrehjælpen Ringsted lokalforening, fortalte om Fonden Mødrehjælpen’s visioner og fokusområder, samt de lokale tiltag der er påbegyndt i Ringsted, siden foreningen så dagens lys d. 20/11-18
    12/11-19 kom 2 repræsentanter fra Ringsted Inner Wheel forbi med legetøj og bøger, som medlemmerne har fundet frem for at kunne donere til butikken. Vi siger tusind tak for alle de fine effekter