Julekonkurrence 1. decemberHvis du kommer i butikken og handler, kan du deltage i konkurrencen om dagens præmie med din bon.Du skal skrive navn og tlf. nr. på bonen som lægges i boksen. Alle køb tæller.Vinderen trækkes før lukketid og får besked via tlf.Præmien kan ikke byttes til en anden præmie🥰Alle præmier bedes afhentet hurtigst muligt.

Der blev danset om juletræet og sunget de kendte julesange🥰

18 hours ago

Festen ER i gang🥳

19 hours ago

Vi er SÅ klar til nissefar og nissemor😊

I morgen begynder nedtællingen til juleaften🎄Og så starter vores julekonkurrence!Du kan hver dag vinde en lækker præmie i butikken. Det eneste du skal gøre er, at skrive dit navn og tlf. nr. på din bon, lægge den i kassen på disken, så deltager du i den daglige konkurrence.Vinderen trækkes ved lodtrækning inden butikken lukker og ringes op på telefonen🥰Her ses et udvalg af præmierne🤩

• Ringsted Inner Wheel

Der er indgået partnerskab mellem Inner Wheel Danmark og Fonden Mødrehjælpen i perioden 2019 – 2021. Partnerskabet er udover det nationale også funderet imellem de lokalt baserede foreninger.

Ringsted Inner Wheel har doneret 1000 kr. samt legetøj til butikken og vi er meget taknemmelige for opbakningen.

Der vil fremadrettet samarbejdes mellem Ringsted lokalforening og Ringsted Inner Wheel hvor det giver mening.

Billedet er fra det første møde hvor Formand Carli Hækkerup, fra Mødrehjælpen Ringsted lokalforening, fortalte om Fonden Mødrehjælpen’s visioner og fokusområder, samt de lokale tiltag der er påbegyndt i Ringsted, siden foreningen så dagens lys d. 20/11-18
    12/11-19 kom 2 repræsentanter fra Ringsted Inner Wheel forbi med legetøj og bøger, som medlemmerne har fundet frem for at kunne donere til butikken. Vi siger tusind tak for alle de fine effekter