Vi er vældig glade for at have indgået et samarbejde med Ringstedkalenderen 🎅🏼🎄🥰✨NU DET NU – NU DET JUL ✨Vi pakker Ringstedkalenderen på livet løs! Du kan købe den til dig selv eller til din familie eller venner på www.bykalender.dk/ringsted/ og få den den sendt direkte.Køber du tre eller flere, betaler vi fragten.HUSK, ved købet støtter du samtidig Mødrehjælpen Lokalforening Ringsted – Sorø

🍂 HEJ OKTOBER 🍂 Selv om du er kold og blæsende, så byder vi dig hjerteligt velkommen! Vi har nemlig de bedste kunder, som støtter os ved at handle i vores butik. Og det gør os varme 🥰 Vi glæder os til at tage imod jer❣️

⚠️ INFORMATION ⚠️Kære kunder❣️ Pr. 30/11 vil det ikke længere være muligt at benytte denne type gavekort, i Mødrehjælpen Ringsted. Yderligere skal vi gøre opmærksom på, at gavekortet SKAL være stemplet fra enten Mødrehjælpen eller Sundhedsplejen, for at være gyldigt. Alle ikke-stemplede gavekort vil ikke kunne indløses. God weekend 🥰

Så er der igen nyt til dukke mor og dukke far 🥰 Kender du et barn, der går all in på at passe på dukke baby? Så se lige det her fine dukke tilbehør! Kig forbi butikken, hvor i også kan finde dukketøj og meget andet legetøj 🤩 #dukkemor #dukkefar #dukketilbehør #kvalitetsgenbrug #babyudstyr #børnetøj #børnegenbrug #legetøj #genbrug

Når man er en genbrugsbutik, der skaber sit sortiment ud af donationer fra gavmilde kunder, så vil der uundgåeligt være behov eller forespørgsler vi ikke kan imødekomme 😬 Derfor bliver vi altid glade for at modtage lokale donationer fra firmaer, der vil støtte vores forenings arbejde, med at hjælpe sårbare og trængte børnefamilier 🥰Tusinde tak til Flexicon for den fine donation❣️#flexicon #donation #støtlokalt #lokaltsamarbejde #frivillig #mødrehjælpenringsted #mødrehjælpen

• Ringsted Inner Wheel

Der er indgået partnerskab mellem Inner Wheel Danmark og Fonden Mødrehjælpen i perioden 2019 – 2021. Partnerskabet er udover det nationale også funderet imellem de lokalt baserede foreninger.

Ringsted Inner Wheel har doneret 1000 kr. samt legetøj til butikken og vi er meget taknemmelige for opbakningen.

Der vil fremadrettet samarbejdes mellem Ringsted lokalforening og Ringsted Inner Wheel hvor det giver mening.

Billedet er fra det første møde hvor Formand Carli Hækkerup, fra Mødrehjælpen Ringsted lokalforening, fortalte om Fonden Mødrehjælpen’s visioner og fokusområder, samt de lokale tiltag der er påbegyndt i Ringsted, siden foreningen så dagens lys d. 20/11-18
    12/11-19 kom 2 repræsentanter fra Ringsted Inner Wheel forbi med legetøj og bøger, som medlemmerne har fundet frem for at kunne donere til butikken. Vi siger tusind tak for alle de fine effekter