🤩Du kender helt sikkert en der gør en forskel for andre🤩Det kan være spejderlederen, fodboldtræneren, amatør teater instruktøren, Røde Kors’s nørklere, RUF’s bestyrelse, osv. En der altid lige giver en ekstra hånd med eller kommer med de gode initiativer i foreningen, som udvikler og forbedrer til glæde for medlemmerne 🎭🤾🏂🏊Kort sagt de ildsjæle der er med til at gøre hverdagen lidt bedre, til glæde og gavn for os alle 🥰Ringsted kommune vil gerne belønne det frivillige engagement og DU kan indstille dem du mener fortjener at blive anderkendt i 4 forskellige kategorier:ForeningslederprisenFrivilligprisenHandicapprisenIntegrationsprisenFristen for at indstille kandidater til de fire priser er 1. novemberFor at indstille en eller flere personer til skal man gå ind på kommunens hjemmeside, hvor du kan læse hvordan du indstiller kandidater via indstillingsskemaerne:ringsted.dk/kommunen/dialog-indflydelse/kommunens-priser-frivillig-indsats

1 day ago

Buddy legetøj har været så søde at forære butikken nogle helt nye gravemaskiner hvor kasserne er gået i stykker. Mødrehjælpen siger tusinde tak. Og har sat disse til salg i butikken

1 day ago

Masser af ting til baby start gaver. Baby shower fra 95 kr.

‼️‼️OPRÅB‼️‼️Vi mangler frivillige i foreningen i en sådan grad, at hvis vi ikke får tilført nye frivillige, så kan vi ikke opretholde de aktiviteter vi har😔Vi håber derfor, at der sidder nogle friske personer derude som kunne tænke sig, at blive frivillig hos os🥰Hvis man vil være frivillig kan man enten henvende sig i butikken, sende sms/ringe til tlf. nr. 42 92 71 19 eller skrive en mail til RINGSTED.LF@MOEDREHJAELPEN.DK

Endnu en fantastisk #generationscafe hos #cafeingeborg, der stod i fællesskabets og hyggens tegn🥰Deltagerne er efterhånden blevet meget ferme til at lave mad sammen, samtidig med at der bliver tid til snak og leg⚽️🤸Det blev til hjemmelavet hotdog brød, ketchup og remoulade, med kyllinge og frankfurt pølser i😎Og tænk at vejret i midten af september stadigvæk er til at vi kan sidde udenfor og hygge🙃

• Ringsted Inner Wheel

Der er indgået partnerskab mellem Inner Wheel Danmark og Fonden Mødrehjælpen i perioden 2019 – 2021. Partnerskabet er udover det nationale også funderet imellem de lokalt baserede foreninger.

Ringsted Inner Wheel har doneret 1000 kr. samt legetøj til butikken og vi er meget taknemmelige for opbakningen.

Der vil fremadrettet samarbejdes mellem Ringsted lokalforening og Ringsted Inner Wheel hvor det giver mening.

Billedet er fra det første møde hvor Formand Carli Hækkerup, fra Mødrehjælpen Ringsted lokalforening, fortalte om Fonden Mødrehjælpen’s visioner og fokusområder, samt de lokale tiltag der er påbegyndt i Ringsted, siden foreningen så dagens lys d. 20/11-18
    12/11-19 kom 2 repræsentanter fra Ringsted Inner Wheel forbi med legetøj og bøger, som medlemmerne har fundet frem for at kunne donere til butikken. Vi siger tusind tak for alle de fine effekter