Vi er vældig glade for at have indgået et samarbejde med Ringstedkalenderen 🎅🏼🎄🥰✨NU DET NU – NU DET JUL ✨Vi pakker Ringstedkalenderen på livet løs! Du kan købe den til dig selv eller til din familie eller venner på www.bykalender.dk/ringsted/ og få den den sendt direkte.Køber du tre eller flere, betaler vi fragten.HUSK, ved købet støtter du samtidig Mødrehjælpen Lokalforening Ringsted – Sorø

🍂 HEJ OKTOBER 🍂 Selv om du er kold og blæsende, så byder vi dig hjerteligt velkommen! Vi har nemlig de bedste kunder, som støtter os ved at handle i vores butik. Og det gør os varme 🥰 Vi glæder os til at tage imod jer❣️

⚠️ INFORMATION ⚠️Kære kunder❣️ Pr. 30/11 vil det ikke længere være muligt at benytte denne type gavekort, i Mødrehjælpen Ringsted. Yderligere skal vi gøre opmærksom på, at gavekortet SKAL være stemplet fra enten Mødrehjælpen eller Sundhedsplejen, for at være gyldigt. Alle ikke-stemplede gavekort vil ikke kunne indløses. God weekend 🥰

Så er der igen nyt til dukke mor og dukke far 🥰 Kender du et barn, der går all in på at passe på dukke baby? Så se lige det her fine dukke tilbehør! Kig forbi butikken, hvor i også kan finde dukketøj og meget andet legetøj 🤩 #dukkemor #dukkefar #dukketilbehør #kvalitetsgenbrug #babyudstyr #børnetøj #børnegenbrug #legetøj #genbrug

Når man er en genbrugsbutik, der skaber sit sortiment ud af donationer fra gavmilde kunder, så vil der uundgåeligt være behov eller forespørgsler vi ikke kan imødekomme 😬 Derfor bliver vi altid glade for at modtage lokale donationer fra firmaer, der vil støtte vores forenings arbejde, med at hjælpe sårbare og trængte børnefamilier 🥰Tusinde tak til Flexicon for den fine donation❣️#flexicon #donation #støtlokalt #lokaltsamarbejde #frivillig #mødrehjælpenringsted #mødrehjælpen

• Sample Page

This is an example page. It’s different from a blog post because it will stay in one place and will show up in your site navigation (in most themes). Most people start with an About page that introduces them to potential site visitors. It might say something like this:

Hi there! I’m a bike messenger by day, aspiring actor by night, and this is my website. I live in Los Angeles, have a great dog named Jack, and I like piña coladas. (And gettin’ caught in the rain.)

…or something like this:

The XYZ Doohickey Company was founded in 1971, and has been providing quality doohickeys to the public ever since. Located in Gotham City, XYZ employs over 2,000 people and does all kinds of awesome things for the Gotham community.

As a new WordPress user, you should go to your dashboard to delete this page and create new pages for your content. Have fun!