Kig ind i butikken

Vejret har været lidt blandet i denne uge, men det stopper ikke #generationscafeen hos #cafeingeborg 🥰De friske medarbejdere og deltagerne er altid glade for at se hinanden, specielt fordi der er en del der kommer tilbage igen og igen. Det afstedkommer mange samtaler om de udfordringer og glæder, som der er oplevet siden sidst☺Derudover kommer der en del ældre, som kan fortælle fine historier om hvordan deres liv har været🥰Det bidrager alt sammen til at vi alle får en større forståelse for hinanden, samt at vi forstår at vi i bund og grund alle tumler med de samme spørgsmål og udfordringer🥰Og nogen gange kan vi også lærer af hinanden, hvordan man kan takle tingene på en anden måde end man selv plejer😎

Kig ind i butikken

Mødrehjælpen Lokalforening Ringsted – Sorøs coverbillede

😀kig ind i butikken

• Sample Page

This is an example page. It’s different from a blog post because it will stay in one place and will show up in your site navigation (in most themes). Most people start with an About page that introduces them to potential site visitors. It might say something like this:

Hi there! I’m a bike messenger by day, aspiring actor by night, and this is my website. I live in Los Angeles, have a great dog named Jack, and I like piña coladas. (And gettin’ caught in the rain.)

…or something like this:

The XYZ Doohickey Company was founded in 1971, and has been providing quality doohickeys to the public ever since. Located in Gotham City, XYZ employs over 2,000 people and does all kinds of awesome things for the Gotham community.

As a new WordPress user, you should go to your dashboard to delete this page and create new pages for your content. Have fun!