Vi har haft besøg af drillenissen🎅 som har vendt 6 til 9😱Det er selvfølgelig allerede fra i morgen d. 19/4-21, at vi har tilbud i HELE uge 16🤩

Virkelig flot initiativ fra #fodboldfonden og #BørnesagensFællesråd🥰"Tak fordi du søger Børnesagens Fællesråds stipendie. Det kan være svært at række ud og bede om hjælp til at få det hele til at hænge samme. Det kræver mod og vilje, og det er derfor vigtigt at understrege, at du ikke står alene. Når du søger vores stipendie ser vi det som et udtryk for, at du gør noget aktivt for at forbedre tilværelsen for din familie."www.facebook.com/Fodboldfonden/posts/1166906833808244Sidste chance for at søge et konfirmations-stipendie 🙋‍♀‍🙋‍♂‍Stipendiet gives til unge, der lever i en familie med kun én forsørger, som typisk modtager kontanthjælp eller anden lav, social ydelse. Der er åbent for ansøgninger til og med på torsdag. 👉 Ansøg om stipendiet her: bit.ly/3sASH44

Så er butikken fyldt op med lækre ting🥰Vi har modtaget hjemmelavede patchwork skildpadder der sælges til kun 35 kr. stykket🤩Derudover har vi masser af biler og trælegetøj🥳

Foråret er så småt på vej og det fejrer vi med flere forårstilbud i butikken til de mindste poder🥰

Påsken står for døren og derfor er åbningstiden i dag, onsdag, udvidet til kl. 11-18🤩Til gengæld holder alle de frivillige fri i Påsken og vi åbner derfor først op igen tirsdag d. 6/4-21🥳I ønskes alle en velsignet Påske🥰

• Sample Page

This is an example page. It’s different from a blog post because it will stay in one place and will show up in your site navigation (in most themes). Most people start with an About page that introduces them to potential site visitors. It might say something like this:

Hi there! I’m a bike messenger by day, aspiring actor by night, and this is my website. I live in Los Angeles, have a great dog named Jack, and I like piña coladas. (And gettin’ caught in the rain.)

…or something like this:

The XYZ Doohickey Company was founded in 1971, and has been providing quality doohickeys to the public ever since. Located in Gotham City, XYZ employs over 2,000 people and does all kinds of awesome things for the Gotham community.

As a new WordPress user, you should go to your dashboard to delete this page and create new pages for your content. Have fun!