I tirsdags var vi på sommerens første tur og denne gang gik turen til Knuthenborg Safaripark🥰Det var også første gang vi skulle besøge parken og vi var ret spændte på hvordan det ville gå. De andre ture vi har været på, har vi ikke skulle opholde os så meget sammen i bussen, og selvom der var "bump" på vejen, så gik det, trods alt😎Vi kom rundt i hele parken og selvom ikke alle dyrene ville frem i varmen, så fik vi set de fleste. Heldigvis var det også muligt at røre ved nogle af dyrene og der blev klappet på geder, ponyer, lamaer og æsler😇Det var heldigvis ikke årets varmeste dag og det er en god ting, når man opholder sig i en bus☺️ Men selvom det ikke var SÅ varmt igen, så blev der spist lækre is🥳Vi siger tak til @nettofuglebakken for donation af frugt til turen og til @superbrugsenringsted for donation af slikposer, samt lækre sandwich som vi altid får til nedsat pris🤩Næste tur er i næste uge hvor vi for første gang skal besøge Gården ved @Dejligheden 🥰

En travl dag i butikken, måske fordi kunderne havde set at vi har udsalg på al tøj🥰Efterhånden som tøjet blev solgt, fyldtes kurven med tomme bøjler og ved vagtens slutning var der endda top på🥳Der blev selvfølgelig også solgt en del legetøj og derfor blev der plads til nyt legetøj på hylderne. Der er bl.a. sat poser med Brio og en flot gyngehest fra Kids Woods frem.Derudover kom der mange, fine donationer i butikken, tak for det🤩HUSK at udsalget fortsætter HELE denne uge OG i uge 30 & 31; Ses vi?😎

HUSK at det er i dag udsalget starter🥰

Se en tiger!

Elefant, bøfler, æsler og meget, meget mere

• Sample Page

This is an example page. It’s different from a blog post because it will stay in one place and will show up in your site navigation (in most themes). Most people start with an About page that introduces them to potential site visitors. It might say something like this:

Hi there! I’m a bike messenger by day, aspiring actor by night, and this is my website. I live in Los Angeles, have a great dog named Jack, and I like piña coladas. (And gettin’ caught in the rain.)

…or something like this:

The XYZ Doohickey Company was founded in 1971, and has been providing quality doohickeys to the public ever since. Located in Gotham City, XYZ employs over 2,000 people and does all kinds of awesome things for the Gotham community.

As a new WordPress user, you should go to your dashboard to delete this page and create new pages for your content. Have fun!