Mangler I en højstol, har vi enten den klassiske fra Stokke, eller en 2i1 fra Angel, som kan være en højstol eller seng til den lille.

Dagens præmie d 9/12. Kom ned i butikken og deltag. Købsbetinget

Vi har stadig nogle af vores flotte donerede nissehuer tilbage.Når du køber en nissehue er du med til at støtte sårbare gravide og småbørnsfamilier i vores lokalområde og du kan samtidig deltage i konkurrencen om Ringsted kalenderen.

Dagens præmie d 8/12. Kom ned i butikken og deltag med din bon

Mangler I en gæsteseng, har vi denne fine en stående.Den er super nem at slå op og slå sammen, og så følger der en pose med så du nemt kan transportere den frem og tilbage.

• Babystartpakke

Befinder du dig i en sårbar situation og mangler du tøj til dit barn i tiden lige efter fødslen, kan vi hjælpe med en Babystartpakke.

Babystartpakken indeholder det nødvendige basistøj til en nyfødt, fx bodyer, sparkedragter, bluser, bukser, sokker, sengetøj, lidt legetøj, 1 pakke bleer og årstidens overtøj. Der medfølger altid et superlækkert og nyt patchworktæppe, doneret af “Patchworktæpper til Mødrehjælpen”. Derudover udleveres der et gavekort på 75 k. til butikken, som modtageren selv bestemmer hvad det skal bruges til.

Tøjet varieres efter vores indkomne donationer og årstiden. Det er brugt, men i pæn & god stand og som alt andet i butikken, altid vasket og strøget.

Babystartpakkerne uddeles til enlige eller vordende mødre, enlige fædre og udsatte familier. Pakken er et supplement til det nødvendige babyudstyr, til barnets første måneder.

Ønsker du at modtage en Babystartpakke, skal du tale med din sundhedsplejerske, om muligheden for at få et gavekort til en Babystartpakke, enten i Ringsted eller Sorø Kommune, alt efter hvor du bor.

Modtager du et gavekort, kan du efterfølgende hente pakken i vores butik i Tinggade 3, 4100 Ringsted uden omkostninger for dig.

Mail: ringsted@mhj-lokal.dk