Weekend seng 🤗 pga et mindre hul i en af netsiderne koster den kun 75 kr.

Masser af køretøjer: priser fra kr. 75 til kr. 150.

Nyt til babyseng: kan købes samlet eller hver for sig. Samlet pris 200 kr.

I næste uge er butikken ikke åben d. 13-16 maj pga. Kristi Himmelfarts miniferie 😇🥳🤩

#Ringstedbørnefestival blev sidste år aflyst pga. covid19. Og selvom den ikke bliver afholdt som vi kender den i år, så bliver den i det mindste afholdt🥰Vi vil rigtig gerne være med til at støtte op om Børnefestivalen og fiskedammen som vi deltog med i #Ringstedbørnefestival2019 var meget populær🤩Derfor har vi valgt at donere fiskedamsgaver til alle de deltagende institutioner, så alle de deltagende børn kan få lov til at fiske en gave, den dag man i institutionen har valgt at afholde fiskedam🥳På billederne kan man se nogle af de gaver vi pakker ind til fiskedammene. #Ringstedbørnefestival sørger for fiskestænger til de deltagende institutioner.Og så HÅBER vi, at der afholdes #Børnefestival i #Ringsted næste år, hvor vi selvfølgelig vil deltage💞

• Babystartpakke

Befinder du dig i en sårbar situation og mangler du tøj til dit barn i tiden lige efter fødslen, kan vi hjælpe med en Babystartpakke.

Babystartpakken indeholder det nødvendige basistøj til en nyfødt, fx bodyer, sparkedragter, bluser, bukser, sokker, sengetøj, lidt legetøj, 1 pakke bleer og årstidens overtøj. Der medfølger altid et superlækkert og nyt patchworktæppe, doneret af “Patchworktæpper til Mødrehjælpen”. Derudover udleveres der et gavekort på 75 k. til butikken, som modtageren selv bestemmer hvad det skal bruges til.

Tøjet varieres efter vores indkomne donationer og årstiden. Det er brugt, men i pæn & god stand og som alt andet i butikken, altid vasket og strøget.

Babystartpakkerne uddeles til enlige eller vordende mødre, enlige fædre og udsatte familier. Pakken er et supplement til det nødvendige babyudstyr, til barnets første måneder.

Ønsker du at modtage en Babystartpakke, skal du tale med din sundhedsplejerske, om muligheden for at få et gavekort til en Babystartpakke, enten i Ringsted eller Sorø Kommune, alt efter hvor du bor.

Modtager du et gavekort, kan du efterfølgende hente pakken i vores butik i Tinggade 3, 4100 Ringsted uden omkostninger for dig.